utorak, 3. rujna 2013.

Only 6?


Da!Pre brzo je stigla!Stvarno stvarno pre brzo!Da li ste ikada pomislili što će biti kada Winx završi?Zauvijek?Neke to straši,neke je baš briga,neki očekuju još...I svatko nešto.Mi smo sigurne da će biti još nešto osim 6. sezone što su potvrdile i informacije da dolazi 3. film koji će biti usko povezan sa 6. sezonom Winxa.
Pogledajte trailer 6. sezone ako još niste jer,vjerujte nam, bit ćete oduševljeni i nećete moći dočekati taj 29. rujan kada dolazi ukupno 131. epizoda Winxa i ujedno prva 6. sezone!

 


Vidimo Winxice u potpuno novoj odjeći koja nam pomalo izgleda bebasto.Ustvari,nije ni toliko loša,ali mislimo da su sve te mašnice i kikice u kosi potpuno nepotrebne.Također,vidimo i da je odjeća od svake Winxice nekako usklađena sa odjećom od ove druge.Sve imaju na sebi karirano i rozo.Poput nekakvih uniformi.Možda će Winxice uistinu otići u neku školu samo za najjače vile kako smo u prošlom postu napisale da bismo to željele.Možda je Iginnio pročitao našu ideju,haha.U svakom slučaju,dvije stvari koje smo željele da bude u 6.sezoni su ispunjene,a to je da Winxice imaju novu odjeću i,naravno,novu transformaciju.Iako nam se civilna odjeća ne sviđa,transformacija nam je odlična!.Kako god da se zove ta transformacije,Cyberix ili nekako drugačije,vidi se da je posebna.Stvarno su kreatori obratili veliku pozornost na krila i frizure.Ipak neće biti onih pundži što smo mi htjele,ali barem će se nekako ta transformacija isticati.

A sada dosta o odjeći jer nije to jedino što smo željele da pročitate u ovom postu.Dakle,pravi razlog pisanja ovoga posta je taj da vam otkrijemo i nekoliko sitnica vezane uz radnju.
Tko je ova nepoznata plavuša u traileru?Nova Winxica?Ne,to je nova neprijateljica Selina.Možda želi lažno prijateljstvo s Winxicama kako bi ih lakše uništila?

Ona je nova učenica Mračnog Tornja što znači da je vještica.Trixice će se nekako spetljati s njom jer će one zavladati Mračnim Tornjem.Kako i zašto?Ne znamo,ali to se već par puta u prijašnjim sezonama događalo,tako da nam se čini da je ovo samo prošla radnja koja je malo preoblikovana.
Trixice će zatražiti Selinu da obistini legende iz knjige zvane Legendarium.U Legendariumu se nalaze informacije o svim zlim stvorenjima iz legendi koje će Selina oživjeti.Nešto tako slično smo već mogli vidjeti još u 1.sezoni kada su Trixice oživjele ona čudovišta koja su napala Alfeu.No,neke stvari su čak i premašile naša očekivanja jer smo mi mislile da će se pojaviti muški neprijatelj koji će htjeti zavladati čitavom Magičnom Dimenzijom,a kako bi ga zaustavile Winxice trebaju dobiti novu transformaciju.Bla,bla!TO je već viđeno i dosadno.Dakle,radnja 6.sezone je ipak malo drugačija,ali i pomalo copy,paste od nekih prijašnjih događaja.

Winxice bi zatim trebale uništiti ta oživljena bića i,kao i uvijek, spasiti čitavu Magičnu dimenziju.To nam nekako zvuči kao happy end kojeg će vjerojatno i biti.No,na početku trailera Bloom se pita hoće li njihova bajka imati sretan završetak.Nadajmo se da to nije neki znak za sad end na kraju.
Pretpostavljamo da je 6.sezona i zadnja.Pogledajte samo početak trailera.Bloom nikada na početku nije govorila da su ona i Winxice napokon pobijedile i nikada se nije pitala hoće li njihova bajka imati sretan završetak.To nam stvarno nekako zvuči kao najava posljednje sezone.Osim toga,mora jednom doći kraj i Winxu.Ne može trajati zauvijek makar bismo mi to voljeli.

Koliko za sada znamo,nove vile nema,kao ni novih likova.To nas je malo razočaralo jer u 5.sezoni ih je bilo na pretek.Crystal,Politea,Roy...A sada neće biti ni jednog.OK,možda se iz jednog najavnog trailera ne može odmah otkriti hoće li biti gostujućih likova ili neće tako da,ako u traileru nije bilo nekog novog lika,ne znači da ga neće biti i u sezoni.Ali neće biti onih koje smo mi željele.Onih da imaju veze sa radnjom i da se spominju u većini epizoda,ali da nisu neprijatelji ni članovi Winx cluba.


WINX CLUB 

Bez obzira na taj kraj koji ubrzo dolazi i označava završetak svih tih pustolovina,Winx će uvijek biti u našim srcima i nećemo ga nikada zaboraviti!Možda to zapravo i nije kraj!Možda je to novi početak!Novi filmovi,lutke.Nije samo stvar u crtiću!Možda jedong dana dođe pravi film.S glumcima,redateljem...Pravi hollywoodski film!Pa bismo mogli tražiti autograme od glumica Winxica mođu kojima bi zasigurno bila MOlly Quinn!Znači Winx je uvijek Winx!I nećemo ga zaboraviti!

Inspiration of Sirenix

To je naslov prve epizode 6.sezone.Bloomini roditelji će napraviti party dobrodošlice za Daphne,a Trixice će poslati zvijer da ga upropasti.


Eto!To bi bilo to od nas!Komentirajte i mi ćemo vama i posjetite sister blog pinklikeheart.blogspot.com koji vodi autorica Karla!

Broj komentara: 14:

Liar_Arijana kaže...

Prva! Ja ne mislim da winxice izgledaju bebasto u 6. sezoni. Jedino mi je bez veze što si sliče. Sviđa mi se post. Joj sad je škola. Meni se 1. ep. čini zanimljivom. Pogledala sam trailer. Ja očekujem da osim šeste sezone bude još nečeg. Ili da barem ova sezona bude najbolja (i film). Komajte www.winxiceteen.bloger.hr i www.teenteenforever.bloger.hr molim vas jer imam malo komova.

Marija kaže...

Ok... Mislim da vam samo fali slika Seline, jer je na onom gifu gdje plešu Daphne... ali OK neki nisu tako zamjerljivi kao ja pa će to zaboraviti ;) Nekako mislim da će ova sezoni biti OK... Trixice kojima je preostalo još samo da panu na koljena i da mole Winx za oproštaj postaju njihovi najjači neprijatelji do sada... Gdje ste vi pronašle kako se zove prva epizoda??? Ostavila bih mnogo duži kom, ali moram ići još komati pa byeeee

Aida kaže...

OMG... Da li ja sanjam ili stv. vidim novi post na ovom Blogu? Dizz mi je cool pošto su na njemu Bloom, Tecna i Layla i to mi se baš sviđa. A onda sa druge streane brushevi u obliku krila. Meni je to cool xD Trailer sam pogledala i moram vam reći da sam o 6. Sezoni prvo pročitala na Marijinom Blogu. Eto, niste prve =/ Ja msm. da će doći novih likova. Msm. nije postojalo sezone u kojoj nije bilo novih likova. Nigdje nisam čitala o imenu prve epizode, tako da mi se baš čini da je ovaj post više nego orginalan. Msm. da će me ova neprijateljica podsjećati na Selenu Gomez, pošto imaju isto ime xD Ali po izgledu ni ne liče baš... Možda ste samo mogle staviti njenu sliku ili gif o njoj, jer bi to bilo baš cool. Ja msm. da 6. sezona neće biti zadnja. Nekako, nadala sam se 6. sezoni kao sezoni u kojoj se Winx-ice bore protiv antičkih vještica, pošto su one uvijek bile nepobjedljive, a i cijeli crtić je govorio u pustolovini gdje su Winx-ice ispravljale sve ono što su Antičke vještice uradile. nadam se da još neće biti kraj, bar da npr. dadnu sebi neku dugu pauzu od Winx-a, ali ne odmah udarno i zadnju epizodu =( That will be sad. Samo da vam kažem da imam novi dizz i bilo bi mi drago kad biste rekle kako vam se čini? -.^

Gaby kaže...

Huh..........Stvarno duuuugo nisam komala ovaj blog.......jako mi je zao :( nije me bilo pa nisam ni pisala postove a kamoli uzvracala komove :/.....super su vam ove novosti o 6. sezoni I ja sam sve ovo vec znala samo me zanima gdje ste nasle ime 1. Epizode??? Svaka cast ;) ja se nadam da ce se ipak pojaviti neki novi lik jer ne bi bilo zabavno da je sve uvijek isto.....svida mi se nova transformacija iako se slazem s vama sto se tice odjece....nekako je......djetinjasta s previse tih ukrasa. Ja bi rekla da je to ipak malo previse kicasto -,- .....Ugl. jaaako mi se svida post :) jedva cekam saznati nesto vise o 6. Sezoni

Unknown kaže...

Waaa,iskreno ne gledam više Winx,mislim prije dok sam bila mlađa da jesam...Ova 6 sezona se čini zanimljivom jaako xd. hahah xd. Selina? nadam se da će ju pobjedit...Sve je taako savršeno ...po meni najljepša je Stella u 6.sez.Diiiz vam je predobar,inače znam Karlu ali tebe Martina jel da ? ne znam baš najbolje nadam se da ćemo se upoznat..javite mi kada bude novi post..i pls komajte i meni novi post o NYC:
iamforeverdirectioner.blogspot.com
eMMa

Little_J kaže...

hej post je super,slike su odlične,triler je awwić,ali
ja jednim djelom još volim winx,ali ne pretim,ali drago mi je zbog vas winxera ;D
trixice izgledaju prestaršno,a dečki *O*a najluđe kad je flora grm
a kako su transformacije odlične!!odlično mi je događanje i radnja,
al i ipak copy,paste eto toliko od mene super post i bay,nadma se da ćete i mene nekad staviti u sistewr blogs,ima novo kdo mene pa komaj everythingaboutyou.bloger.hr

Mirko kaže...

Ehej, cure, evo vam i mene! Konačno kommam. Žao mi je, ali tu je škola i sve... Vjerujem da me razumijete. Jako sam se iznenadio radi trailera jer su govorili da će se tek pojaviti u oktobru/listopadu, a ipak evo ga! :D Ni meni se ne sviđa što će Winx nositi ove uniforme. To mi jednostavno ne paše uz Winxice... Samo ako idu u školu :D Doduše, u trileru su bili još neki outfiti, tako da je mogu će da je to civilna odjeća... Ko će ga znati. Ostaje nam da čekamo. Slažem se da je nova transformacija sjajna. Winxice u njoj izgledaju ljepše nego ikad i mislim da će mi to biti najdraža transformacija.
Radnju, to za Selinu sam znao sve. Meni jako drago što su ovaj put malo izmjenili a ne da stalno bude jedno te isto. Dosadilo bi onda... Ja se nadam da kraj neće biti baš najsrećniji. To mi je stvarno glupo! Nisu svi fanovi Winxa više djeca pa da stalno bude happy, happy, happy. Kada je šesta sezona završila bio sam presrećan što su uklonili Nabua! Ne jer ga ne volim, već zato što se konačno nešto sad desilo. Molim Boga da ovo nije zadnja sezona, iako dosta tog aukazuje na to da aovo JESTE zadnja sezona. Ali, tu je još i Winx 3. film, kao i film sa pravim glumcima, koji će sigurno izaći!!! Iginio je to potvrdio.
A vjerujem da će biti sporednih likova. To što ih nema u traileru ne znači da ih neće biti. NI u traileru za petu sezonu ih nije bilo, ali su se ipak pojavili.
Eto, to je jedan dugi komm od mene :) Ja se nadam da ću za vikend objaviti novi post. BB, cure!

Little_J kaže...

hej već sam komala,post je suepr ima novo kod mene pa pliss komaj <333
everythingaboutyou.bloger.hr

Little_J kaže...

hej post je super,već sam komala i ima novo kod mene pa plis komaj ;D

Mirror_is_my_love(Lejla) kaže...

Super vam je postic.Dizz je *_*,što sam vec rekla.Sve sam skoro saznala o 6.sezoni pooću blogova xd.Trailer je super,pregledala sam ga vec nekoliko puta.Odjeca im je skroz fensii,mislim da idu opet u alfeu..Meni dojeca skroz kjut i pored mašnica hihi.Nova trnsformcija je super,drago mi je da je sada žensko neprijatelj a ne musko.Ja cu se uvijek sjecati winxa iako nisam neki "winxer" xd..A i ne volim toliko winx.Vidim da ce ova novo epizoda bitii punoo zanimljiva i možda je pogledam barem na preskake.Imam nvi post pa komajte :)

=) Aida =) kaže...

ee... Martina, kad će novi post =( Ovaj Blog ne može samo tako nestati... Jednostavno je predobar i nadam se da ćete što prije napisati post... Molim vas, nemojte sad da ne pišete ♥ Hajde, samo jedan, ne mora biti dug- za mene! I da, novo kod mene, pa kommajte: swiftie-teenagedream.blogspot.com -ali ni u kojem slučaju ne komaj ako ovdje ne bude novog posta... bb -.^

WinxClubFan2 kaže...

Hej,ja sam nova ovdje i zbilja bih bhtjela da posjetit ovaj blog: winxclubfanworld.blogspot.com...Btw,blog Vam je super,kada ćete napisati novi post?

Karlo_ kaže...

Ejjj, cure! Piše Karlo_. Karli sam već kommao, pa da kommam i vama :). Za početak, post mi se jako sviđa. Nećete se ljutiti ako uzmem par informacija??? Meni se ne sviđa to što su slične. I stvarno, dali Bloom najavljuje posjlednju sezonu? Sviđa mi se vaša ideja o filmu. Možda Igginio prati ovaj blog pa pročita ovo? Transformacija je prelijepa. Još moram pogledati epizode čije je linkove postavila Dora. Iako čisto sumnjam da će epizode ići ovim redom. Sjećate se kad smo govorili da će Lilo biti prva epizoda pete sezone, pa ipak nije. Sve u svemu, supp post, pliz mi kommajte post na blogu u imenu. Unaprijed hvala! Karlo_

Karlo_ kaže...

I molim vas da maknete provjeru za robota, kao na Pink like Heart. Zamara :P.

Objavi komentar

Winx Club™ created by Iginio Straffi © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

----------------------------------------------

© 2012 Viacom International Inc. All Rights Reserved. Nick and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc.

---------------------------------------------

PopPixie™ - A series created by Iginio Straffi. © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

--------------------------------------------

JAKKS Pacific and all related images and logos are TM & © JAKKS Pacific, Inc., Malibu, CA 90265 USA. All rights reserved.

-------------------------------------------

Winx Club™ and all related titles, logos and characters are trademarks and © 2003-2012 Rainbow S.p.A. All rights reserved.

Nickelodeon and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc. All rights reserved.

Facebook

best blogger tips

Share
Get Floating Social Buttons

Popularni postovi