petak, 12. listopada 2012.

NOVOSTI



Na Facebooku nas ima isto kao i na Twitteru.No mi želimo da cijeli svijet zna z ans pa smo željeli vaše mišljenje!Voljeli bismo napraviti profil na društvenoj mreži MySpace.Ali ne samo na njemu nego i na YouTube stranici!Stavljali bismo sve epizode svih sezona Winxa i sl.To bi bilo mrak!Da li se vi slažete s tim!?Željeli bismo i da nam izaberete profilnu sliku za Twitter i Facebook.Ostavite ju u komiću :* Također molimo vas da nam odgovorite želite li da imamo profil na YouTubeu i MySpaceu!
Stavili smo gift sliku početka uvoda 5. sezone Winxa :) Nadamo se da vam se sviđa :)










Ovo baš i nije neka novost,no sada slijedi jedna SUPER novost!Naime,stigao je novi MRAK dizajn winxclub.com stranice!Jako nam se sviđa!


I još jedna mala obavijest!Stigle su slike Flower Princess Winxica i slike Flower princess lutaka!Mrak!Također su stigle i dvije slike Winx Trendy!Flora i Tecna!





Broj komentara: 10:

=) Aida =) kaže...

Ej, post je super.... Pročitala sam i slažem se s idejom da budete na YT-u i ostalim stranicama...Pišem malo užurbano, ovaj ispod post je predugačak i Predobar... Stvarno, sve pohvale, mislim da niko ne bi bolje napisao o sezonama. Možda ga poslije stignem komati, ali sad, stvarno, nemam vremena...Pozz i tnxx što mi komate stalno Blog.

Anonimno kaže...

Wow cure ovo je stvarno super:) Super vam je ova ideja da se pokazete i ja bih bila sretna kad bi napravile profil i na yt:D Ovaj gif i slikice su preslatke.Hvala što mi komate blog.volim vas pusa by:Maja(TeenMusic)

Carly and Martha kaže...

Hvala svima.Sljedeći post kada sakupimo kommova.Dakle,ne možemo vam obećati sa će biti uskoro

Anonimno kaže...

cool

Mirko kaže...

Slike su supać! Samo za MySpace uzmite neku drugu. Ova je Fanmade.

Carly and Martha kaže...

AAAA Mirko krivo si shvatiooooo
To uopće nisu profilne slike nego tako smo ih stavili sam na post da se skuži o ćemu je riječ :)

=) Aida =) kaže...

Ej, odavno niste pisale post... Mislila sam da vas dvije ne brinte o komovima već da blog ostane u dobrom stanju... Meni je žao što ja to radim , jer bih jako voljela da mi Blog ostane u dobrom stanju i bez komova... Sve u svemu, odličan post... Već sam to i napisala :) Molim vas, da li možete komati moj Blog jer imam novi post..Pozzz

Carly and Martha kaže...

Odlučile smo malo skupit komova a onda napraviti novi post :/ znam da to baš i nije nešto ali što možeš...moramo ih malo sakupiti.Sve u svemu stiže novi post uskoro i bit će dosta zanimljiv :) hvala što nam svakodnevno komaš.dugo nismo bile na blogu i uopće na internetu pa ti nismo stigle kommat,no evo sad je vikend pa češ dobiti koji komić na blog jer ti to zaslužuješ ;)

WinxStella_Dana kaže...

Blog je prelep:)Kao i dizajn i sve.Samo napred.
Poseti Winx535 blog. (winx535.bloger.hr).I komaj obaveznoo,dovrsila sam post o petoj sezoni.Dok budes citao post,obavezno klikni dole 'Procitaj kompletan post'.I procitaj obavestenje.Pozdrav.:)

Carly and Martha kaže...

Hvala,kommale smo!

Objavi komentar

Winx Club™ created by Iginio Straffi © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

----------------------------------------------

© 2012 Viacom International Inc. All Rights Reserved. Nick and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc.

---------------------------------------------

PopPixie™ - A series created by Iginio Straffi. © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

--------------------------------------------

JAKKS Pacific and all related images and logos are TM & © JAKKS Pacific, Inc., Malibu, CA 90265 USA. All rights reserved.

-------------------------------------------

Winx Club™ and all related titles, logos and characters are trademarks and © 2003-2012 Rainbow S.p.A. All rights reserved.

Nickelodeon and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc. All rights reserved.

Facebook

best blogger tips

Share
Get Floating Social Buttons

Popularni postovi