nedjelja, 21. srpnja 2013.

Wings of Magic

Hey!Evo nas!Vratile smo se!Dolazi Ljeto je cool! 2013. kao i ovaj novi post sa novostima!Nadamo se da vas veseli LJC kao i ovaj naš povratak...a i ove svježe novosti koje smo izvukle od Winx izvora :)
Da ne duljimo s uvodom najbolje da počnemo :)

Prvo i prvo stiglo je nekoliko igrica a to su Magical Adventure,Make Over Magic koje možete igrati na Nick.com i Android i iTunes aplikacija Sirenix Power.O svemu pročitajte na našoj stranici Winx Fun.

Nick nas u zadnje vrijeme stvarno iznenađuje no što je s Winxom?Tar je on zaboravljen?Mi ga se uvijek sjetimo!I uvijek pronađemo nešto za pisanje pa smo to odlučile napraviti i ovaj put!

Sjećate se slideshowa?Ah....To dugo nismo imali!Sigurno vas veseli vijest da jedan slideshow stiže!U njemu će biti najnovije JAKKSove lutke među kojima su i TRIX!Konačno!JAKKS je stvorio Trixice u opipljivom izdanju!
U ovom slideshow pogledajte ove linije lutaka:
  • Magic Ocean
  • Sirenix
  • Shopping Fairy
  • Trix Dark Sirenix



A uz to došla je još jedna originalna ograničena linija Blue Harmonix.Specijalna lutka Bloom u plavom Harmonixu dostupna je samo u Americi kao i ostale posebne Winx lutke poput Dark,Gold i Silver Believix o kojima smo pisali u postu JOŠ!.Ako ste ih zaboravili kliknite i podsjetite se :) Posebna Bloom je na posljednjoj i predposljednjoj slici.

Već se mnogo zna o 6. sezoni kao na primjer da će biti 26 epizoda i neke slične stvari.O svemu izvještava naravno Believe In Winx.A nas je posebno zainteresirao scenarij.Čitaj dalje ako želiš saznati više ;)
Matt Shively je postavio na svoj Twitter i Instagram fotografiju scenarija iz 6. sezone!Iza scenarija se nalazi scena Timmyja i Daphne što znači da će se Daphne sigurno spominjati u 6. sezoni.Čak znamo i da se prva epizoda zove "Inspiration of Sirenix" iliti Inspiracija Sirenixa.

To je to za sad,a mi se još čujemo :)
Pročitajte i komentirajte :)

Broj komentara: 20:

Marija kaže...

UUUUUUUU Super post! O svemu ovome sam znala pa i ne bih nešto posebno komentarisala, a i nemam vremena jer sam se vratila sa mora pa moram obić ostale blogove... pozz

Marija kaže...

Novi post kod mene ;)

Marija kaže...

Kod mene još jedan novi post ;)

Liar_Arijana kaže...

Super post i sve žurim pa Dođite na moj blog na party dana 26.7.2013. g. Na chat. U 19 sati do 20. biti će zabavno. Slavimo ljetoXD vidimo se! www.adventureworld.bloger.hr

Mirko kaže...

Razočaran sam, jer su vam svi postovi kratki. Trebale bi pisati malo duže postove. Ovako jedva išta pročitamo :( Inače, post je kao i svaki sjajan. Znao sam za igrice i imam Sirenix Power, kao što sam već rekao u jednom od prethodnih postova. A zar je bilo potrebno napisati da će nova sezona imati 26 epki? Ja mislim da se to podrazumjeva. Nisam znao za ovu sliku. Otkriva dosta. Timmy i Daphne... hmmmm... Teško mi je zamisliti njih dvoje u istoj sceni. Naziv prve epke zvuči dobro, a vidim da u scenariju piše da će prva scena biti u dvorištu dvorca na Dominu, C8)L! Jedva čekam novu sezonu. BB! Kommajte mi novi post, pls ;)
PS: Stavljajte razmak nakon znakova interpukcije.

Little_J kaže...

post je super,ali malo je kratak ali mvz,možete nekada osim što pišete novosti napisati da li vas winx inspiriše,kako ste ga zavoljeli i tako to ne samo novoosti ali dobro,čak možete i neki tag uradit što bi bilo super,meni se sviđa ime prve epizode,ali em zanima šta timmy radi sa daphne ali super u svakom slučaju :Deto bay i nadam se da ćeš mi komati blog jer ima novo
everythingaboutyou.bloger.hr

Maja kaže...

Odlican post cure:) Malo kratak ali okej.Pa vi stalno nalazite Winx novosti hehe,mislim da ste po tome najbolji winx blog,barem meni;) Slideshow je zakon! Bas mi je drago sto ce biti i 6. sezona,al ne mogu vjerovat vec 6 ono,prebzo je proslo haha.Novo kod mene pa komajte plz:)

Carly and Martha kaže...

Ej ljudi hvala na vašim dugim komićima :)
Ja sam ovdje sama jer je Martina u BIH :( Vi mi pravite društvo :)
Da da da post je kratak ali žurimo se pa nema baš vremena na pretek :/ otišle smo i sad kad smo se vratile čini mi se da više neće biti isto kao prije... jednostavno mi nešto fali... ah...nema veze.Čekam Martinu pa ćemo se dogovoriti za novi dizz i post :) vidimo se winxeri i sl. XD
Karla

Marija kaže...

Kod mene novo ;)

Marija kaže...

Opet kod mene novo ;)

TecnoQueen kaže...

Hei, stvarno oprosti što ti nikad ne komam, a ti meni često :S nekako, jednostavno nemam naviku komentirati blogove koji su na blogspot, uopce ne znam zasto o.O
Uvijek sam htjala imati trix lutkicu, rade nego neku winx. Haha, super sto su stavili napokon nesto i o sestoj sezoni, ali pitam se samo sto Timmy radi s Daphne, hmm..

TecnoQueen kaže...

I da, zaboravila sam reci, ovaj zadnji kom pod TecnoQueen sam napisala ja, Dora s Winx24. Sigurno si skuzila, ali da kazem samo :)

Marija kaže...

Novo na bloompetres.bloger.hr i na posts.bloger.hr

Marija kaže...

Opet novo ;)

Little_J kaže...

hej post je super,molim te koamj mi blog,ima novo <33

Maja kaže...

Kad će novo kod vas? Kod mene novo na www.teenmusic.bloger.hr :)

Anonimno kaže...

Play loads of free winx club games at our website dedicated to Winx Club

Unknown kaže...

hej vi mene možda neznate ja sam stipe i samo da kažem vaš blog pretim i stvarno su vam postovi cool molim vas komajte mi na bloomflame@gmail.com :)

Carly and Martha kaže...

Heeey!Hvala svima na komićima i oprostite što mjesec dana nema nikakvoga posta!Uskoro :))
Dora:Oprosti ako sam te gnjavila za komentar sory :) al sam ti neizmjerno zahvalna što si komala :*
Marija: oke msm da sam komala ;)
Little J:jesam micka :**
Maja: :D
Anonimous:oke ovo je čuuudnoooo XD
Stipe: heej ja sam Karla i radim blog s Martinom i imam svoj teen blog pa komaj nam i dalje i mi ćemo tebi :)

Mirko kaže...

E, kad će novo? I da znate, odgovorio sam na vaš komm na mom blogu.

Objavi komentar

Winx Club™ created by Iginio Straffi © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

----------------------------------------------

© 2012 Viacom International Inc. All Rights Reserved. Nick and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc.

---------------------------------------------

PopPixie™ - A series created by Iginio Straffi. © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

--------------------------------------------

JAKKS Pacific and all related images and logos are TM & © JAKKS Pacific, Inc., Malibu, CA 90265 USA. All rights reserved.

-------------------------------------------

Winx Club™ and all related titles, logos and characters are trademarks and © 2003-2012 Rainbow S.p.A. All rights reserved.

Nickelodeon and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc. All rights reserved.

Facebook

best blogger tips

Share
Get Floating Social Buttons

Popularni postovi