subota, 22. lipnja 2013.

Novo ljeto!Novi mi!

I napokon je stiglo ljeto!!!!Nakon mnogih neprospavanih noći uz svjetlo svijeća shvatile smo da je konačno vrijeme da se VRATIMO U ŽIVOT!Pa evo nas!Želimo vam se ispričati što smo tako naglo nestale radi škole i tih problema...Vjerujemo da nas razumijete....No evo,škola je završilaaaaaaaaa!
Nove smo!Imamo novi dizajn!Da li vam se sviđa!?

WINX summer NEWS

Ovog ljeta Winx nam je ponovo pripremio hrpu
iznenađenja koja jedva čekamo vidjeti i doživjeti.Naime,izašao nam je novi ljetni broj Winx magazina sa novim ljetnim stripom i ljetnim poklonom.Zato pripremite novce i brzo do najbližeg kioska!

Ako želite, možete skoknuti i do Italije :) te pogledati što oni novo nude. A ako ne,mi ćemo vam reći.Naravno,toga još nema kod nas,ali stiže im nova Winx Summer kolekcija za plažu.Na videu možete vidjeti da u prodaji ima svega,od kupaćih kostima do lopatica za pijesak.
U talijanskom izdanju Winx magazina na poklon se dobiva kupaći kostim iz ove najnovije Winx Summer kolekcije za samo 7,90 eura.Oni barem ne povisuju cijene kao mi ako se uz časopis dobije neki odjevni predmet........

Nešto se šuška i o Winx Magic Ocean knjizi koja bi trebala izaći u rujnu te bi trebala imati 22 ilustracije uz još jedan CD.Fora!

Sjećate li se prošlog ljeta?I onog dugog isčekivanja 5.sezone?Pa,tako bi trebalo biti i ovo ljeto,ali u isčekivanju 6.sezone.Iako na nekim slikama piše da 6.sezona dolazi tek u ljeto 2014.godine,na nekim slikama već sada piše USKORO.Milimo da to USKORO ne znači baš čekanje još godinu dana do sljedećeg ljeta već da nova sezona dolazi još ovog rujna.Baš nas zanima što će se događati,a ako još niste pogledali ni  5.sezonu, još uvijek možete subotom i nedjeljom sinkronizirano na Nickelodeonu ili na engleskom na YouTubeu.

MALI PODSJETNIK

4.kolovoza prošle godine u maloj rimskoj provinciji Valmontone održao se Winx festival na kojemu su Winxice pjevale i na kojem se predstavljala 5.sezona.Ako nam ovog ljeta dolazi 6.sezona,to znači da će i ona morati imati svoje "predstavljanje",što znači da bi ponovo mogao biti održan festival u Valmontoneu.Naime,sve se to održalo uz jedno jezero gdje se nalazila PRAVA ALFEA!Želite vidjeti kako je to točno izgledalo?Kliknite ovdje
Uz ovaj festival bio je održan i party na jednoj plaži u Italiji,a zvao se Winx Summer Tour.

RAINBOW

U kutu nekih Winx slika i proizvoda mogli ste primijetiti oznaku na kojoj piše RAINBOW.Svi već vjerojatno znate da RAINBOW  prikazuje Winx,ali ne samo Winx nego i Monster Allergy,PopPixie,Maya Fox,Tommy&Oscar...Uz to proizvode i različite igračke s likovima iz ovih serija.Mi smo saznale nešto više o tome...

RAINBOW je osnovan 1995.godine te tvrtka postaje europski broj 1 u prikazivanju TV serija za djecu i starije.Sa sjedištem je u Italiji,s produžnicama u SAD-u,Barceloni,Amsterdamu,Moskvi,Hong Kongu,Singapuru...Ima oko 500 zaposlenika iz različitih dijelova svijeta u sljedećih 6 sektora:
  1. TV & Kazališna igrana proizvodnja i distribucija
  2. Consumer Products
  3. Tematski park & ​​live nastupi
  4. Objavljivanje
  5. Interaktiva
  6. Igračke
Tvrtka je poznata i u svijetu te je osvojila 13.mjesto na godišnjem Globalnom popisu svijeta.Predsjednik upravnog odbora Rainbowa je Iginnio Straffi,izvršni direktor je Joanne Lee,non izvršni direktor je Marco Pacceti,a predsjednik odbora o zakonom propisanim revizorima je Paolo Omodeo.

Iginnio Straffi vam je već poznat po tome što je izmislio popularne serije Winx i Huntik te manje popularnu seriju Monster Allergy.Uz to bavi se dizajnom,i iznenadilo nas je to da je ON predsjednik  RAINBOWjer se to baš nigdje ne ističe.Naravno,najveću slavu postigao je zbog Winxa,a Winx ujedno na neki način i predstavlja RAINBOW jer,kada se god RAINBOW spominje,tu možemo vidjeti sliku Winxica,a na njihovoj službenoj stranici je gotovo sve u liku Winxica.Čak i na videu na početnoj stranici na kojem se prikazuje kako je nastao RAINBOW, pred kraj se prikazuje kako se izrađivao Winx,bez opisa kako se se izrađivale ostale serije.

RAINBOW znači duga.Na njihovoj prepoznatljivoj oznaci možemo vidjeti kratku dugu i veliko slovo R (pogledajte sliku).Ako želite saznati još više otiđite na njihovu službenu stranicu  http://www.rbw.it.Možemo reći da je stranica stvarno super jer se može pročitati i nešto o svim serijama,o povijesti RAINBOWA,općenito sve o njima,o najnovijim proizvodima...O Winxu piše da je svjetski fenomen,konkurirano emitiran u 130 zemalja sa osvojenim najvišim ocjenama.


Što se još događalo dok nas nije bilo?Sviđa li vam se novi dizajn?
Nažalost,propale su nam igre Springames i Bunny FEST kao i nova spisateljica May :( Maya je bila dosta tužna zbog propada May no ispalo je tako zbog sve te školske žurbe....Ali,ipak nije sve tako crno jer nam dolazi Summer!Nemojte misliti O neee!Opet još jedna propala glupa ideja od Karle i Martine! jer ovo će biti nešto drugačije!Nešto ljetno i novo!
Možda se vama još uvijek sve ini kao ovaj gore komentar.Onda za vas imamo još izbor: Ljeto je cool! 2013. Na vama je da odlučite!Želite li Summer (koju će pisati Maya Ranšuta) ili Ljeto je cool!Za oba dvoje vrijedni isto!Kod Summer će postovi izlaziti svake subote,a kod LJC! članci svake subote.Vi birajte!Glasajte u komentarima!


Možda su neki od vas zapamtili ono što smo obećale: preko ljeta dva posta na dan.Ali,imamo jedno pitanje.Želite li da tako i bude?No onda će ta dva posta biti jako kratka.Ili ipak želite onako kako je bilo, jedan dugačak post svakog tjedna.Vama ostavljamo na izbor pa napišite u komentarima što biste radije željeli.(Mi bi radije jedan post svakog tjedna jer bi postovi tako bili bolji,duži,informativniji i stigli biste ih pročitati i ostaviti komentar kada god poželite.)

Broj komentara: 18:

Marija kaže...

ee, dugo vam, je trebalo da se vratite??? Jako mi je žao što su vaše SUPER ideje propale.... Jedva čekam da upoznam tu novu autoricu i njene postove xD Imam 2 primjedbice, tj. nesviđanja... Vi ste jako dobre u dizajnu ali ovaj mi je nekako prenatrpan.... Sjećate se vašeg dizza na kom su bile Winx u Harmonixu??? Da ste ovaj tako napravila bilo si sve uredu ali se meni više sviđa ili samo zaglavlje ili samo pozadina.... A druga primjedbica je mješanje fonta.. Meni se jako sviđa ovaj prvi i zadnji font i tako ste trebale i ostaviti kroz cijeli post.... Meni se vaš blog i dalje puno sviđa ali je prije bio nekako uredniji.... Sry ako sam vas puno iznervirala ali sam iznijela samo svoje mišljenje xD Ja jedva čekam iščekivanje 6. sezone i sve što ide s tim... Vaš blog mi se uvjek sviđao zato što ima dosta informacija koje nemožemo naći na drugim blogovima.... Ma, sve je super i komajte miiiii :*****

=) Aida =) kaže...

Čekaj sad, dokle sam došla xD ovdje ima svega i svačega...hihi... Krenut ću odzada,mislim da bi trebalo biti 1 dugi post na dan, ali da je svaki dan ;) Glasam za Ljeto je Cool, ali ni ova Summer ideja nije loša. Ideja da pišete o Rainbow-u je super... Malo tko je radio, svima je bitan Winx, ali nitko nije pokušao da se približ i vidi tko zaista stoji iza Winx-a ... Što se tiče 6.Sezone, ja sam čula da izlazi u oktobru ove godine, a imamo i previše informacija, tako da sumnjam da bi nas ostavili u neizvjesnosti godinu dana... Možda biste mogli pisati da je 6.sezona možda i zadnja sezona =/ I sigurna sam da će biti promocija... Ova stvarna Alfea mi je super... Ja Winx Magazine ne kupujem, nisu mi baš neššš zanimljivi... msm. inače nikakve magazine ne kupujem jer mi je to nekako... Pola toga mi je dosadno, malo od ostatka polovice zanimljivo i onda neki neispravni djelovi =/ Evo me sad skroz gore na početku xD Jako mi je drago što ste se vratile i nadam se da ćete ostati cijelo ljeto na Blogu <33 I da dizz vam je preodličan i jako mi se sviđa izbor slika pošto niste stavljali samo iz jedne sezone već ih ima svakakvih -.^ Pozzz

LaLaLoopsy kaže...

Pa napokon novi post,jeeeeeeej!OK,dizajn mi je pre cute i ne bi ga mijenjala cijelo ljeto......osim ako ne smislite neki bolji ;).Ja bih jedan dugi post svakoga tjedna i htjela bi da vratite Ljeto je cool jer ga nisam uspjela cijelog pročitati.I vaše ideje uopšte nisu jadne i propale samo ih vi napravite u krivom trenutku.Onda ste stavili previše igara pe sa valjda ljudima nije dalo sudjelovati u svemu.Sada tek vidim da nisam znala ništa o Rainbowu i to da je Iginnio Straffi predsjednik (ajme!).Meni su baš fora ovi Winx kupaći kostimi,a novi broj mi je već u rukama.Pa to bi bilo sve od mene.Jedva čekam sljedeći post.

Crazy world Arijana kaže...

),,,,,,: Ja nikad neću otići tamo! I zato ni ne želim previše čitati o tome! Kad čujem da je to bilo i da su dugi išli najrađe bim plakala što nikad, nikad, nikad, nikad, nikad, nikad, nikad niti u kome slučaju neću otići tamo, niti ih vidjeti uživo niti dobiti autogram niti ništa!!!! Zato ni ne želim previše čitati post, tako samo znam što nikada neću imati niti vidjeti uživo...... ),:

Marija kaže...

ee, cure! Zaboravila sam vam javiti za novi post xD Komajte kad stignete... pozzz :***

Crazy world Arijana kaže...

Drugi dio posta ovo o Mayi nisam shvatila baš.... Ja želim rađe jedan dugi post na 1 tjedan, tako je bolje. Kliknite na ime novi post, i bok!

Marija kaže...

A, da. Zaboravila sam napisat to za postove. Ja bih volila nešto između dva duga posta u 7 dana pa vi izaberite dva dana. Ja vam preporučujem srijedu i subotu al koko vi hoćete. I nova autorica... Ona može pisat srijedom a vi subotom ili obrnuto xD Ja bi volila sve od vas i Ljeto je cool a i Summer... tako da... neka drugi odluče :****

Ana kaže...

Super je blog,molim te komentiraj kod mene jer sam nova =)

Maja kaže...

hello:) Drago mi je da ste se vratili s novim supeer izgledom koji je totalno ljetni i cool:) I naravno što ste se vratili s novim postom koji je odličan! Da ljeto je napokon počelo i ne mogu vjerovati da su već 2 tjedna praznika prošla huh,vrijeme leti.Nadam se da ćete se zabaviti ovo ljeto:) Pogledala sam ovu reklamu za talijanske Winx stvari i sjetila sam se kako sam ja prije kupovala i molila tetu da mi donese sve hehe,a najdraži mi je bio Winx ručnik i japanke:3 Tako mi je čudno se malo naviknuti kad znam da su Karla sa Teen bloga i ovog iste osobe hehe,ali vidim i po načinu pisanja i mješanju fontova:) Voljela bih kad bi pisale post tjedno jer neću sve stići pratiti pa..I novi post na TM pa komajte:)

=) Aida =) kaže...

eee.. Curee <333 Samo da vam javim da sutra imam novi post na svom Blogu: swiftie-teenagedream.blogspot.com , ali ga sutra neću moći reklamirati, pošto odlazim na more u Hrvatsku, tako da vam dns. najavljujem da ću sutra imati novi post ;) Ugl. jedva čekam i novo kod vas, kad će novi post??? -I da, samo da vam javim da imam novi dizz xD

Maja kaže...

Novo kod mene:)

Gaby kaže...

Ajmeeee.... Veeeliko sory što ranije nisam komala! Stvarno mi je jako žao ali imala sam mnogo blogova za komat jer su se svi odjednom "vratili u život" a kasnije sam skroz zaboravila na vas! Nadam se da se neljutite..... Novi dizz vam je sjajan baš mi se sviđa i mislim da je totalno super što nisu sve slike iz istih sezona već ste miješale ono što vam se sviđa :)... Ja sam već kupila taj novi broj Winx Club Magazina :D. Jedva čekam još neke novosti o 6. sezoni! I ja se slažem s tim da im USKORO sigurno ne znači čekanje još godinu dana xD! Nisam znala za taj Winx festival ali prava Alfea izgleda pre cool *_____* Post je supachh i sve to mislim da sam sve rekla... Komajte stellamagic.bloger.hr jer ima novo!

Mirko kaže...

Evo i ja vam konačno kommam. Skoro sam svratio na blog, vidio da nema ničeg novog i onda skroz zaboravio za vas :/ Sviđa mi se dizz... Head je OK, ali pozadina stvarno rastura :D Jako mi je žao što su propale vaše ideje... Baš sam bio uzbuđen zbog rezultata SprinGamesa. Napisao sam i dugu priču za BunnyFest (iako sam vam poslao sam jedan dio te priče). Što se tiče časopisa... Krajem ovog mjeseca idem na more u Hrvatsku, tako da ću definitivno potražiti što više časopisa. To što ste pisale o Rainbowu je fantastična ideja... Nikada se ne bih sjetio. Nikad pa ni tad xD Sve sup i pliiiiiiiiz pokušajte riješiti test na mom blogu.
PS: 1 tjedno post

Gaby kaže...

Novo kod mene!!!

Little_J kaže...

Hej post je super!ja sam mislila da sam komala post,ali izgleda nisam!super pišete,poput nekih novinarki što je totalno kul!jeste da nisam gledala 5. i 6. sezonu ali već pomalo shvatam što se događa,i voljela bi pogledati ali nemam nickeloeium tak da niš,inače post je odličan,a ovo oko RaINBOWA nisam baš svatila ali nmvz inače post je super,već sam komala, a ima novo kod mene pa bi voljela da komate :D
everythingaboutyou.bloger.hr

Carly and Martha kaže...

E ljudi tnx na kommovima!LITTLE J: kommale smo post i tnx na pohvali.Što ti u vezi Rainbowa nije bilo jasno?MIRKO:Napokon si se i ti javio!Puno hvala i nadam se da ćeš od sada malo češće dolaziti na ovaj blog.GABY:I mi jedva čekamo novosti o 6.sezoni.Mislimo da ovo što sada svi govore da će biti u 6.sezoni zapravo i nije istina.Tako je bilo i sa 5.sezonom.Neprijatelj im je trebao biti neki skakavac a na kraju je ispalo totalno drugačije.NOVI POST U UTORAK pa da se ne pitate kada je.

Unknown kaže...

Hey cure! Bio sam već pročitao post, pa zaboravio i onda ponovno čitao. Žurim, pa da kažem mišljenje: Ideja o Rainbowu je stv. orginalna, nitko se nikada nije upitao malo više o Winx, otkuda su one stvorene... Tako da je ovaj dio posta za palac gore XD. Nikada nisam kupio WInx magazin, jedino sam ga čitao od prijateljice. Žuuurrriimmm, byeee!!!

Marija kaže...

ee, cure!! Imam novi post i natjecanje... Komajte ;)

Objavi komentar

Winx Club™ created by Iginio Straffi © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

----------------------------------------------

© 2012 Viacom International Inc. All Rights Reserved. Nick and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc.

---------------------------------------------

PopPixie™ - A series created by Iginio Straffi. © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

--------------------------------------------

JAKKS Pacific and all related images and logos are TM & © JAKKS Pacific, Inc., Malibu, CA 90265 USA. All rights reserved.

-------------------------------------------

Winx Club™ and all related titles, logos and characters are trademarks and © 2003-2012 Rainbow S.p.A. All rights reserved.

Nickelodeon and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc. All rights reserved.

Facebook

best blogger tips

Share
Get Floating Social Buttons

Popularni postovi