subota, 13. travnja 2013.

Springames

Još u prošlom postu spominjale smo što sve planiramo ovo proljeće pa smo tako spomenule i Springames.Malo ćemo opisati kako bi to trebalo izgledati,ali prije toga bismo vam još željele reći da Bunny FEST neće zauvijek trajati te ako želite poslati neku priču,vic ili pjesmu to učinite što prije.Nagrade nisu niti slike,niti diplome već nešto sasvim drugo i nešto sasvim zakon.Čak i ako ne pobijedite osvajate utječnu nagradu.A sada,vratimo se na Springames.

Springames počinje 15.travnja i završava 30.travnja.Postavit ćemo vam pet zadataka koje vi morate napraviti.Pregled zadataka kao i opis potražite od 13. travnja na našoj stranici Springames koju možete potražiti ispod zaglavlja ili jednostavno klikom na springames.blogspot.com.Na tom posebnom blogu još jednom možete pročitati sva pravila Springamesa i sve ostalo vezano za to natjecanje.Tamo ćemo postaviti sve zadatke i tamo će se održati cijeli Springames.Riješenja tih zadataka možete nam ostaviti u komentar na tom blogu,a možete ih poslati i na naš mail girlswinxclub@gmail.com.Ako rješenja ostavite u komm brišemo ih kako ne biste kopirali tuđe odgovore i varali.Naravno,prije toga ih sebi kopiramo i spremimo.Sretno!

Ako dobijete 47-50 bodova osvajate prvo mjesto.Nagrade su diploma,header po želji i cijeli Winx strip na hrvatskom.Mi smo izdvojili četiri Winx stripa,a vi (ako osvojite prvo mjesto) možete izabrati samo jedan.U prijedloge ulaze stripovi:Čarobnjak Komud,Plima,Ukleti dragulj ili Cvijet istine.

Ako dobijete 41-46 bodova osvajate 2.mjesto.Nagrade su diploma i dvije slike po želji.
Ako dobijete 35-40 bodova osvajate 3.mjesto.Nagrade su diploma i samo jedna slika po želji

Ovaj dio je za našu vjernu čitateljicu Gaby.Željele bismo joj uručiti sliku koju je osvojila pobjedom na SMA-u kao i obavijest da može naručiti jednu sliku po želji i ostaviti ju u komentar.


KRATKE VIJESTI 


NOVOSTI O 6.SEZONI!

Još i prije dolaska 5.sezone nešto se šuškalo o 6. ali još se ništa nije znalo.Sada imamo nekoliko informacija za koje ne znamo jesu li potpuno točne,ali sve ćemo saznati u proljeće 2014.godine kada nam sigurno dolazi i ta sezona.
Winx će ponovo biti u koprodukciji sa Nickelodeonom što će nam donijeti potpuno novih 26 epizoda koje će nam,kao i uvijek,prikazivati Nova TV ( u Hrvatskoj) dok će je  u Portugalu  prikazivati Canal Panda,a u Izraelu kanal Noga.Španjolska Clan TV i Belgijski RTBF su otkupili i 2.sezonu serije za djecu Mia and I čijeg autor ne znamo,ali neki tu seriju smatraju čistom kopijom Winxa.Iako radnja i nije baš slična,likovi jesu.Je li to uistinu kopija?Mi bi se složile s tim,a vi procijenite sami.
Meksička Televisa je tek sada otkupila PopPixie!
Jedva čekamo 6.sezonu i nadamo se da će biti još bolja od ove prethodne.


NAJNOVIJE LUTKE


Ponovo nešto novo od WINX LUTAKA!!!!Iako izgledaju kao Jakksove,ipak nisu!Zapravo većina ih govori da su im glave od Jakksa,a da su tijela od Witty toys.Jedini zaključak iz toga je da su Jakks i Witty toys u nekoj suradnji,ali ništa još ne žele potvrditi.
Bilo kako bilo,nama se ove lutke sviđaju.Izašle su Winx Club Sirenix Dolls i Winx Club Magic Ocean Dolls.

Zbilja imaju fora detalje,a kod ovih Magic Ocean  sviđaju nam se njihove frizure i peraje :) No,izašle su i još jedne za koje smo našle samo jednu sliku (desno),a problem je što ne znamo kako se ta lutka (Winxica) sa slike zove.Nekako je kao Bloom i Stella,a inače ostali pišu da je Roxy!

No,neki (kao Believe in Winx) pišu da im ove nove lutke izgledaju jeftino i napravljene na brzinu.Nismo baš sigurne u to,ali znate...O ukusima se ne raspravlja...

23 komentara:

Gaby kaže...

Super mi je post stvarno vam se divim neznam kako uvijek uspjevate pronaci ideju za postove stvarno vam odlicno ide! Springames mi dobro zvuci i nagrade su stvarno dobre :) ideja vam je fantasticna! Lutke mi se svidaju ali mislim da su mogle biti i bolje ..... Svida mi se uredena slika :))) ma kao i uvijek sve super post je jako jako dobar. Hvala sto uvijek komate kod mene eto..... :*

Mirko kaže...

Ćao! Hvala vam na kommu na winx-love! Super post. Baš ste maštovite cure. Da i meni bi smislite nešto tako fora. Xexe. Msm SMA, pa springgames, pa Bunny fest... Nemam riječi. Bunny fest ću napisati ako stignem, Springames ću 100% igrati. Kada bih osvojio prvo mjesto vjerovatno ću uzeti Plimu, jer Ukleti dragulj imam, a Cvijet istine sam pročitao na winxcomics. Ma šta ja to pričam. SG još nisu ni došle a ja maštam o prvom mjestu. Pa šesta sezona valjda dolazi na jesen. Nećemo valjda toliko još čekati, jer se peta skoro pa završila! Lutke izgledaju nice, mada ne znam čemu te Ocean Dolls. Sirenix lutke su mi pre pre kjut! BB

LaLaLoopsy kaže...

Bokić!!!!!Ovaj post vam je zakon,zakon.mislim da bolji nije mogao biti.Super su Springames i mislim da ću sudjelovati,a za BunnyFest sam već...Lutke mi se sviđaju.Kad će kod nas doći??Gledam 5.sezonu i mislim da je dobra,a jedva čekam 6.Mislim da će biti još bolja.Čim je tu Nickelodeon znači da će biti supp:)

Liar_Arijana kaže...

Zakon post! Ja sam vam poslala priču. Super vam je ova slika za Gaby. Ove su slike lutaka lijepe. Baš su nice lutke! Ove sirenix dols su mi najljepše! Ja mislim da neću ni jedno mijestu za najbolju priču dobiti. Htijela bih vam još jednu pjesmu poslati kad bih mogla jer sam izmislila jednu pre dbru. No sada je gotovo. Super vam je dizz i di ga vi radite tako dobrog!? Bb

Carly and Martha kaže...

Wow,tek smo danas objavile post i već 4 komma.Hvala vam svima!GABY:Tnx na kommu,ali trebaš nam još ostaviti želju za sliku.ARIANA:Hvala!Priča ti je dobra.U BunnyFestu nemaju mjesta već samo možeš osvojiti glavnu nagradu,a ostali dobivaju utješne.U Springamesu su mjesta!Možeš i pjesmu poslati.Baš nas zanima kakva je.

=) Aida =) kaže...

eee... Cure, jako mi je drago što imate novi post... Nisam vam prije rekla, ali ovaj dizz vam je prelijep <3 Gaby je stv zaslužila dobiti diplomu za najbolji Blog... Što se tiče cjelokupnog posta, ocjenila bih ga sa 1000000000000 +++++++ Svaki vaš post mi se sve više sviđa <3 Što se tiče 6. sezone, ovo nisam još čula.. Msm. neke stvari jesam, ali neke nisam xP Winx lutke su mi jako slatke <3 Molim vas, komajte mi imam novi post: swiftie-teenagedream.blosgpot.com

Marija kaže...

Eej cure! Kako imate tako dobre ideje? Ja se takvih stvari ne bih sjetila.. Post je super odličan. Na Springames neznam dal ću učestvovat jer žurim i imam pismeni pa se moram spremit.... Gaby je zaslužila nagradu i vi to super radite i nagrade i slike i sve. byeeeeee <3333

Mirko kaže...

Nadam se da još ima vremena da se završi Bunny FEST. Započeo sam nice priču, pa ne želim da mi utrošeno vrijeme na nju propadne.

Carly and Martha kaže...

Mirko,ima još vremena do kraja BunnyFesta.Možeš poslati priču

Liar_Arijana kaže...

Novi post na www.winxiceteen.bloger.hr

Marija kaže...

ee, da vam javim da sam završila post na bloompetres.bloger.index.hr i otvorila sam blog za The Best Story
thebeststory-bloompetres.blogspot.com Komajte i bilo bi mi drago da se prijavite xD

Marija kaže...

Kod mene NOVO!!! Kad će kod vas novi post? Niste valjda ponovo "nestale"? xD

Karla i Martina kaže...

Ma nismo...Tu smo mi samo što čekamo da i vi malo budete ovdje i kommate.Kommat ćemo svima!!!!Uskoro novi post...

Gaby kaže...

Kad ce post cure? Molim vas komajte moj teen blog lifeismusic.bloger.hr imam novi post! :)

Marija kaže...

ee,cure! Kad će novi post? Evo ja napisala danas post, pa komajte i ne nestajite! xD

Liar_Arijana kaže...

Kad će novi post? Novi post na www.teenteenforever.bloger.hr www.winxiceteen.bloger.hr pa komajte!

Maja kaže...

Vasi postovi su uvijek super! Svida mi se novi proljetni dizajn i nekako font i boja slova su se bas uklopile.Super ideja za Spring games:) Lutke su mi bas kjut.Komajte teen music jer imam novi dizajn i post:)

=) Aida =) kaže...

eee... Pa, kad će novi post?-Ovaj imate već dugo vremena... A i dovoljno komova... Jako mi je drago što vam je Blog uspješan <333 Svakog dana mu se sve više i više divim... Možete meni komati?_Imam novi post *-*

Mirko kaže...

Odgovorite mi na mail. Molim vas.

Marija kaže...

Bravo cure! Sa mojim komom imate ih 20.... Niste valjda opet "nestale"? Požurite jer 30.4. je prošao... xD Komajte mi post koji niste komale... a imam i glasanje! xD

Liar_Arijana kaže...

Kad će novi post?

Little_J kaže...

brvao cure,po prvi put vidim ovcaj blog i zaprepaštena sam *O*,pišeta poput pravih novinara i govorite najnovije vijesti,ovo je najbolji winx blog definitvino!dizz je odličan,a o pisanju i da ne govroiimo.sry što nisam učestvovala ni na jednom tačmičenju ali tek sam sad vidjela blog,inače sve je super i komajte i vi meni everythingaboutyou.bloger.hr

Marija kaže...

Cureeee??? Još ništa??? Nadam se da će danas novi post... Kod mene novo... xD

Objavi komentar

Winx Club™ created by Iginio Straffi © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

----------------------------------------------

© 2012 Viacom International Inc. All Rights Reserved. Nick and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc.

---------------------------------------------

PopPixie™ - A series created by Iginio Straffi. © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

--------------------------------------------

JAKKS Pacific and all related images and logos are TM & © JAKKS Pacific, Inc., Malibu, CA 90265 USA. All rights reserved.

-------------------------------------------

Winx Club™ and all related titles, logos and characters are trademarks and © 2003-2012 Rainbow S.p.A. All rights reserved.

Nickelodeon and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc. All rights reserved.

Facebook

best blogger tips

Share
Get Floating Social Buttons

Popularni postovi