nedjelja, 3. ožujka 2013.

Kruna iz snova

Iznenadili ste nas sa jako puno glasova za Simply Magical Awards.Trenutno vodi blog Flora Magic.Ukoliko želite da ovaj,ili neki od ostalih blogova pobijedi, svakako ostavite svoj glas u anketi.Možete glasovati i za više blogova!Prije nego što prijeđemo na pravu temu ovoga posta,trebalo bi spomenuti nekoliko važnih novosti!
Iz posta Čarobne novosti  (na kojem smo imali najviše komentara do sada) otkrivamo sve o Rainbowovim  lutkama Magical Hair koje su ujedno i Disco Style lutke(samo Bloom,Layla,Stella i Flora).JAKKS je kao konkurencija Rainblowu stvorio svoje Disco lutke,pa evo ih u slideshowu :) (+naravno glazba Rite Ore)
           

ŠTO SE DOGAĐA?

Događanja o Winxu...Ima nekih!Prije par dana završila je Winx zabava godine po imenu Winx Club Alfea Collage Event.Voditelj je osim naravno Nicka i Wal-Mart!Održao se 21.,22. i 23. veljače.Sve na slici lijevo :)
Ova Bloom ne stoji ovdje na lijevoj slici bezveze!Ona je upravo nova lutka Pink Enchantix od Jakksa,naravno :D

Uz to,stigli su i novi Believix parfemi(više na Nuevas Fragancias Winx Believix! | Wonder Winx*).
NOVA IGRICA NA NICK.COM!!!UVJERI SE I POSJETI WINX FUN TE ODI U KUTAK NICKELODEONA!ODIGRAJ NOVU IGRICU DRESS ME UP TOO!OSMISLI SVOJU VLASTITU WINXICU!

A sada prelazimo na pravu temu posta!
Post smo nazvale po jednoj epizodi iz Winxa,a epizoda se zove upravo "Kruna iz snova".O čemu je riječ?To je epizoda iz prve sezone kada su Winxice išle na hladni Domino te Bloom od Daphne dobiva nekakvu krunu.No ta kruna koju Bloom dobiva se neće spominjati u ovom postu već smo uzele samo naziv te krune.Ovaj post ima veze i sa epizodom "Miss Magixa" koja je također u prvoj sezoni.U toj epizodi birala se miss Magixa,a jedna od natjecateljica bila je Stella.

A mi ćemo sada izabrati našu "Miss Winx club girls-a",ha ha!Tako nekako!Postaviti ćemo slike i reći nešto o svakoj natjecatejici sa izbora za Miss iz te epizode.Zapravo,neće biti baš o svakoj,ali skoro...No,ovdje će natjecateljice,osim njih,biti još i Winxice.Na kraju posta proglasiti ćemo nama najljepšu i najbolju djevojku  koja osvaja Krunu iz snova.Pa počnimo...







Natjecateljica broj 4 bila je Agalla.Prvi put je prikazana na Izboru za Miss Magixa i više se nije pojavljivala u Winxu.Najdraža boja joj je narančasta,a ima moć snijega.Ne znamo točno koji je njezin talent jer čim je došla na pozornicu Icy joj je zaledila noge te je Agalla pala.No,imala je ogrtač i definitivno je bila "skockana".Mislimo da je manekenka.
Zanimljivog je izgleda i baš je neobična.


Jenny je bila natjecateljica broj 12.Njezin talent je pjevanje.Ima ljubičastu kosu i ljubičaste oči.Trixice su joj promijenile boju glasa pa je užasno pjevala.Inače je lijepa,ali i nije baš talentirana jer se i nije pokazala na natjecanju.Ali definitivno je imala prekrasnu haljinu.Najdraža boja joj je zelena,a njezina moć nam nije poznata.Voli se šminkati.


Sabata je bila natjecateljica broj 9.Čini se da je nekakva trenerica pasa ili nešto tako.No,dok je nastupala,svi psi su je počeli loviti,a ona je biježala po pozornici.Za to su bile krive Trixice.I nju često viđamo u Alfei tako da je vjerojatno tamo i učenica.Najdraža boja joj je žuta,a neki pišu da su njezine moći hipnoza životinja.Želja joj je postati trenerica dupina.

Heidi je bila natjecateljica broj 2.Stvorila je nekakve pravokutnike pa je pomoću njih izvodila atletiku,ali se inače bavi ritmičkom gimnastikom.Sve je bilo dobro no,kada je stala na tlo,Trixice su joj smjestile da padne.Vjerojatno joj je moć geometrija ili nešto tako...Ima smeđu kosu i smeđe oči.Po nama je jako lijepa i talentirana.Voli provoditi vrijeme sa svojom mačkom.Vidjeli smo je u Winx stripu,ali predstavljala je Jessie,Florinu prijateljicu.Voli country odjeću i glazbu.



Broj 8 predstavljala je Keren.Ima plavu kosu i smeđe oči.Po izgledu nas podsjeća na Stellu.Ona je glavna navijačica u svojoj školi,a na Izboru je imala točku navijanja.Dok je navijala,Trixice su namjestila da se pozornica slomi pa je pala.Najdraža boja joj je plava jer je to,kako ona kaže,boja navijanja,a i boja njezinih pompona i dresova.Moć nam nije poznata.Sportski je tip cure.

Broj 7 bila je Leehona.Ima crvenu kosu i sive oči.Po izgledu nas podsjeća na Bloom.Nekoliko puta se prikazala kao prolaznica u Magixu.Njezin talent su različite vratolomije sa golubovima.Nama je ona jako lijepa.Ne znamo čega ima moći,ali znamo da joj je najdraže smišljati odjevne kombinacije.A njezin stil?Pa možemo reći da je uistinu ležeran.


Lollina je natjecateljica broj 1.Polaznica je Alfee i ide u razred zajedno sa Winxicama.Ima crnu kosu i plave oči.Njezin talent je boks.U epizodi se nije prikazala njezina točka,ali jako je poznata.Nama je također lijepa.Ona je grofica od Tenessa.Ima moć elektrike.

Prije nastavka,mala novost:mrak video gdje se izvrsno vide Winxice u svojoj novoj transformaciji!Pitanja:što mislite o promjeni boje kose i svjetlećim krilima?Vaše odgovore u komentare!


Drugi dio ovoga posta je ujedno i ovaj zanimljiviji!Traži se i vaše i naše mišljenje!Winxice ćemo pogledati izbliza kao i još neke Winx likove.To su Lollina,Clarice,Miky itd. Njih ćemo također bolje promotriti...klikni VIŠE ako želiš post pročitati do kraja i saznati tko dobiva krunu iz snova!


Prva slika prikazuje (skoro) sve transformacije 4. sezone.promjene se ne vide pošto je to sve ista transformacija samo s drugom odjećom (Lovix,Sophix,Believix) ili krilima (Tracix,Zoomix).Vidimo da se u Sophixu Florin ruž na usnama potamnjuje i da dobiva zelene vrpce na kosi umjesto standardnih plavih.Oblik krila ostaje isti kao i u Lovixu samo se mijenjaju oblici i šare po krilima.
Flora također dobiva frčaviju frizuru i u Lovixu i u Sophixu.U Lovixu dobiva mnogo krzna zelene boje koji se ne vide ni na jednoj drugoj transformaciji.Flora dobiva i zelenkaste gumice za kosu koje se uklapaju sa spomenutim krznom.


Na ovoj slici uspoređujemo Musu i Aishu.Vidljive su razlike:Layla ima tamniju kožu,smeđu kosu i plave velike oči.Ima prirodniju šminku dok Musa ima upadljivu šminku kao i kratku kosu plavo-crne boje koju će produžiti u 3. sezoni.Musa ima lagodan način odijevanja.U 4. sezoni počinje pokazivati interes za modom i modnim dodacima.Layla u 5. sezoni više nosi svezanu kosu u kečkice ili veliki konjiski rep.Po sredini repova joj se vide svjetliji pramenovi.U 4. sezoni joj se ističu prednje šiške i pramenovi jer su svijetliji od ostale kose,a ona to naglašuje  plavim rajfom kojeg dobiva u Believixu.


Musa opet!Uspoređujemo Sirenix i Harmonix- dvije transformacije 5. sezone!Vidimo sa Musi nestaju kratke šiške u Harmonixu dok joj se one ponovno vraćaju u Sirenixu.U Sirenixu joj dolaze svjetliji pramenovi kao i svim Winxicama.Musi su usklađene s njezinom bojom kose što dovodi do kontrasta i mrak izmjena boja.Daju vrlo zanimljivi ton boja što čini tu frizuru OK!

Evo i posljednje slike gdje se Bloom mijenja kroz sezone u svojim transformacijama.1. i 2. sezona su gotovo iste no Bloom produljuje kosu.U 3. sezonivona dobiva trostruko dužu kosu u svom Enchatixu.Njen "čuperak" odlazi ustranu pa izgleda kao da je Bloom popravila svoj modni ukus.
4. i 5. sezona su potpuna druga stvar kada Bloom,kao i sve ostale Winxice pokazuje interes za popravljanje imidža.To joj uspijeva kada dobije mrak pletenice u Believixu.Bravo Bloom!!!

Heeeeej!Prije kraja postaaaaaa!Pročitaj o svim sporedim likovima Winxa u WinxWiki,a vama dajemo na izbor da nam odabere 5 njih koje ćemo staviti u WinxCharacters!

I krunu iz snova dobiva....................KEREN!!!!!!!!!!!!


Broj komentara: 18:

Arijana kaže...

Super lutka! Za sve ovo na nicku znam, no sve vam je sup! Bravo!

Gaby kaže...

Jako lijep post cure stvarno ste se potrudile! Jako mi je drago da ljudi glasaju za mene to mi puno znači <33 ugl.ja sam glasala za Winx-love.....post vam je extra o ovome jš nitko nije pisao svaka čast super ste!!!!! Slikice su isto n__N

Maja kaže...

Super post cure:) Drago mi je da Gaby vodi jer je njen blog odličan:) Ja sam glasala za Mirkov i w24 :) Posjetite me jer ima novi post kod mene:)

Liar_Arijana kaže...

Komajte mi blogove please: www.teenteenforever.bloger.hr, www.adventureworld.bloger.hr i www.winxiceteen.bloger.hr

Liar_Arijana kaže...

Komajte www.adventureworld.bloger.hr, www.winxiceteen.bloger.hr i www.teenteenforever.bloger.hr. A kada će kod vas novi post?

Anonimno kaže...

Komajte:
http://www.bloompetres.bloger.index.hr
Post je super,kad će novi

Teen_Girl(Elma) kaže...

post je jako dobar sviđa mi se!Dizz je prelijepp.Ove lutke su jako slatke i lijepo ste napisale post samo tako nastavite komentirajte i vi meni whatmakesyoubeautiful.bloger.hr i teenagersvijet.bloger.hr pa eto komentirajte mi..Biće mi drago i samo tako nastavite Elma je!

Teen_Girl(Elma) kaže...

Super post.kaće ti novi post..Jedva čekam...Izvini sto ranije nisam komentirala,nisam komentirala jer sam zaboravila link tvog bloga izvini..Super ti je post i i dizajn,komentiraj i ti men,Imam novi posr na teenagersvijet.bloger.hr i komajte i whatmakesyoubeautiful.bloger.hr

=) Aida =) kaže...

Malo ne običan naslov posta.. Ja sam baš pomislila da ćet pisati o 5.Sezoni, jer sad Winx Blogovi puče 5.Sezonom... Jako mi je drago da postoji još netko ko piše o 1. sezoni, jer to je zap. sezona zbog koje smo svi mi zavoljeli Winx =))) Ja glasam za Jenny, jer mi se čini da je najljepša xP Molim vas, komajte moj Blog: swiftie-teenagedream.blogspot.com .... Vraćam ga u živo <3333

LaLaLoopsy kaže...

Bok!Evo,vratila sam se.Zakon post!Jedva sam ga pročitala jer je dugačak,ali stvarno je super.I ja bih Keren dala krunu.Usput,kad če novi posić???????????

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
Liar_Arijana kaže...

Vidim i vi znate za Kid Choice na nicku... Komajte www.adventureworld.bloger.hr i www.teenteenforever.bloger.hr i www.winxiceteen.bloger.hr novi postovi ako ih niste komale.

Mirko kaže...

Molim!? Karla i Martina jako mi je žao, mislio sam da sam vam kommao ovaj post. Msm. jesam kommao, ali mi se komm nije sačuvao. Dobile ste sve pohvale od mene. Jako dobra ideja za post. Drago mi je što imam toliko glasova. Ali trebali biste izbrisati one blogove koji su na engleskom... nije fer da oni budu tu, a i nema logike. Pls kommajte uWc. 1. časopis je izašao sredinom prošlog mjeseca, a saće i drugi broj. Ako želite, pošaljite nam i crtež ili priču ili pismo. BB!

Gaby kaže...

Ey cure pa kad ce novi post? Niste dugo nista pisale........prije svega primjetila sam ovaj kom meni na vasem blogu. Ja nikad nisam glasala sama za sebe ja sam glasala za Winx-love jer je to stvarno odlican blog a ja uopce nisam ni sanjala da cu imati ovoliko glasova. Ovaj kom.......necu nista dalje reci samo cu pozdraviti Rafaellu koja ga je ostavila! Uglimate post kod mene

Carly and Martha kaže...

Hvala svima na komentarima.Uskoro dolazi novi post gdje objavljujemo pobjednika na SMA.MIRKO:Hvala puno!!!!!!!!!!Uzele smo blogove na eng.jer smo htjele vidjeti koliko njih zapravo volite i koji su naši blogovi možda po vama bolji od tih engleskih.Ali uzele smo ih i zato što nema dovoljno hrvatskih i srpskih blogova da bi se organizirao SMA.Gaby:hvala što nam redovito komentiraš :) i mi ćemo tebi :D nismo sigurne da li je onaj komentar od rafaelle ali svakako ćemo ga ukloniti jer to stvarno nije u redu što je rekla...
Aida:komat ćemo ti blog svakako i super ti je novi zeleni dizz ;)

Carly and Martha kaže...

Ariana:posjetit ćemo ti blogove :D
LaLaLoopsy:hvala što redovito komaš sve naše postove i Elma:wow imaš fora blogove!rado ćemo ih komati :)

Gaby kaže...

Hvala na komu kod mene :).....u proslom postu sam pisala o Winx blogovima pa sam i vas spomenula :).....i da, drago mi je da cete obrisat taj kom mislim da je tako najbolje .....sto se tice novog posta naragno da se neljutim nadam se da cete i vi napravit sto vise slicnih i da cete sudjelovat u natjecanju o kojem sam pisala na FM :) jedva fekam sljedeci post! Btw otvorila sam teen blog lifeismusic.bloger.hr!

=) Aida =) kaže...

Djevojke kad će novi post?-Odavno ne pišete... Imam novi post, a sutra još noviji xP Pa komajte kad stignete... Adresa: swiftie-teenagedream.blogspot.com ...

Objavi komentar

Winx Club™ created by Iginio Straffi © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

----------------------------------------------

© 2012 Viacom International Inc. All Rights Reserved. Nick and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc.

---------------------------------------------

PopPixie™ - A series created by Iginio Straffi. © 2012 Rainbow Media Pte. Ltd. All rights reserved.

--------------------------------------------

JAKKS Pacific and all related images and logos are TM & © JAKKS Pacific, Inc., Malibu, CA 90265 USA. All rights reserved.

-------------------------------------------

Winx Club™ and all related titles, logos and characters are trademarks and © 2003-2012 Rainbow S.p.A. All rights reserved.

Nickelodeon and all related titles, logos and characters are trademarks of Viacom International Inc. All rights reserved.

Facebook

best blogger tips

Share
Get Floating Social Buttons

Popularni postovi